Serwis sprzętu
Firma udziela 24 miesięcznej gwarancji na wytwarzane przez siebie wyroby. Gwarancja nie dotyczy elementów zużywalnych (podkłady, elektrody itp.). Firma zapewnia serwis gwarancyjny i pogwarancyjny - w certyfikowanym punkcie serwisowym lub siedzibie firmy.
W razie awarii
Przed wysłaniem sprzętu do naprawy najpierw należy telefonicznie skonsultować się z pracownikami naszego biura: tel. (22) 710 08 39 lub (22) 779 42 84
Często zdarza się, że wysyłka nie jest konieczna, a problem można rozwiązać dzięki odpowiednim poradom i prostym zabiegom. Wygodnie jest też ustalić, czy naprawa nie może zostać wykonana przez serwisanta w miejscu pracy aparatu.
Wysyłanie sprzętu do naprawy
Jeżeli po konsultacji ustalono konieczność wysłania aparatu do producenta, w celu skrócenia czasu naprawy prosimy o:
- Spakowanie aparatu razem z używanymi akcesoriami (przewodami, elektrodami, sondami itp.).
- Załączenie dokładnego opisu objawów awarii oraz telefonu do osoby pracującej na sprzęcie.
- Załączenie adresu zwrotnego.
- Zabezpieczenie paczki na czas przesyłania, tak, aby sprzęt nie uległ przypadkowym uszkodzeniom w transporcie.
UWAGA: Wysyłanie aplikatorów pola magnetycznego nie jest konieczne, natomiast naraża je na uszkodzenie w transporcie. Wyjątkiem są małe aplikatory przenośnego aparatu Magnetronic MF-8.